Beats of Love @ Vooruit

Beats of Love @ Vooruit

27 april 2010 Beats of Love, het electro concept van de organisatoren van Kozzmozz, verrast elke editie opnieuw met een mix van jonge, opkomende talenten en vaste waarden. Eerder speelden D.I.M., Alex Gopher, Autokratz en andere helden op dit electro festijn. Voor deze editie, die van 24 april 2010, was het de beurt aan niemand minder dan Fake Blood om te headlinen.

Beats of Love-resident en Belgische electro legende Spacid geeft de aftrap voor wat een kokende nacht zou (moeten) gaan worden. Spacid mixt leuke, originele up tempo fidget tracks moeiteloos aan elkaar. Hij doet dit op een originele manier door geregeld met vocals te spelen en al scratchend zijn platen te mixen.

Beataucue mag het als tweede proberen bij het redelijke talrijke, maar moeilijk in beweging te krijgen publiek. De jonge jongens uit Frankrijk zijn aan een heuse opmars bezig, ze zijn ondermeer bekend voor een zeer geslaagde remix van Peanutclub van Noob & Brodinski én hun remix van Pumpin (NT89 & Distrakt). Laten we vooral onthouden dat de set van deze jongens boordevol bleeps zit! De hoge tonen en het feestgehalte zwepen de pan uit, al was het publiek echt moeilijk los te krijgen.

Fake Blood is de man waar iedereen op staat te wachten. De Londenaar, die nogal weinig interactie met het publiek heeft, weet de boel aan het dansen te krijgen door eigen remixes van onder meer Underworld, The Gossip en The Kills. I Think I Like It, Fake Blood’s recentste hit slaagt uiteraard in als een bom, eindelijk is de toon gezet en kan er wat bewogen worden! Afsluiten doen Static & Greedy, eveneens jong Belgisch geweld, met een leuke electro set.

De Beats of Love crew heeft weer met een verrassende en verfrissende line-up kunnen uitpakken. Jammer dat het publiek driekwart van de avond nogal afwezig lijkt, dit komt misschien door het prachtige weer die de stofwolk met zich meebracht.

txt & imgs Kwinten Lambrecht